- 17:38

Idag vaknade jag halv 1, seent som vanligt. Kan inte kliva upp tidigt jag. Haha.. Gick upp och gjorde mig lite frukost och satt mig vid tvn. Sen satt jag vid datorn tills emelie kom hem från stugan. Eller just ja hon och fanny sov aldrig där för det låg en död mus i sängen, mysigt. Hahaha ;) När hon kom hem så slog vi på en film.
Efter den duschade jag och nu har jag fixat mig lite.
Sitter nu och väntar på att carro ska komma, så ska vi gå upp o käka middag på vagga. Sen ska vi nog kolla på fotboll.  Undrar vad kvinnan gör eftersom hon inte svarar i telefon!

Kommentarer
Postat av: - linnea thi elg '

Åh herre, älskar dina ögon!



Kärlek / Linnea Thi Elg

2011-08-23 @ 18:57:04
URL: http://linneathielg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0